onsdag den 18. april 2012

Endnu en tur til ørelægen

Så var vi til tjek ved ørelægen. Silas havde jo væske på ørene efter mellemørebetændelse, og nu har vi så ventet de 2 mrd på at se om det forsvandt af sig selv. Det måtte så konstateres i dag, at det var det IKKE! Jeg holder også stadig på, at det er det der er skyld i, at Silas er så langt tilbage i sin udvikling både sprogligt men også motorisk.
Desværre er ventelisten til dræn 4 uger, så vi har først fået en tid d. 15. i næste mrd. Det syntes jeg godt nok er lang tid for noget der tager 15 min, især når man tænker på at det går ud over hans udvikling.
Så er der nogle fra midtjylland der har erfaring med en ørelæge der har kortere venteliste, så må i meget gerne ligge en kommentar :)

Men hvad der ellers er af updates her hjemmefra, så har vi endeligt fået shoppet mørklægningsgardiner til Silas' værelse. Han har sjældent sovet igennem siden vi skiftede til sommertid, og i det hele taget brugt MEGET længere på at falde i søvn. Det går meget bedre med gardinerne, sårn ca, lad os bare sige det er bedre end før. Uanset hvad, så sov han igennem i nat, og det er en forbedring på 100%, når man tænker på min. 2 nætter i helvede hvor man er oppe 1 gang i timen.

Nu glæder jeg mig bare til en weekend med familien. Har jeg ikke haft i 2 uger nu, så det bliver til en shoppetur til Tyskland om lørdagen, samt en tur i svømmehal, for første gang i lang tid, om søndagen. Vi skal også til Herning og shoppe sko til Silas.
Håber på at god støtte på fødderne motiverer ham til at stå og gå mere.

Billeder fra sommervejret i weekenden

Misty var i løbetid igen, så der var hankatte over det hele, især denne her røde kat

Mørklægningsgardinerne i Silas' værelse. Dyre, men helt klart det værd

Silas har en dårlig vane med at læne sig ud over denne kant på sofaen, der kan han slet ikke nå ned, så han ender med at hænge der til han begynder at klage.. men har han lært noget? Næh nej, den tur tager vi igen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...