onsdag den 23. maj 2012

Kreation #5 (børne sommerbukser)

Mit første projekt på mit nye sy monster. Min elskede Pfaff Ambition 1,5,  som helt klar er alle pengene værd. Det hele går som en leg når man syer, og disse bukser tog kun 3 timer at sy, og det til trods for at jeg lavede fejl 3 gange som tog tid fra det, så kunne lave det på 2 timer næste gang. (også siden mønsteret allerede er klippet og klart).

Silas har kun 2 tynde bukser, og da vi ikke kunne finde nogle af dem mellem vasketøjet i dag, besluttede jeg mig for at sy nogle. Jeg har hele skabet fyldt med forskelligt stof jeg har købt siden jul, så der var self noget perfekt stof til et par lækre sommerbukser.

Jeg havde ingen model, så måtte stole på at 86 var str til Silas, det samme med taljemålet da jeg satte elastik i. Det viste sig også at de passede perfekt! Well, måske liige 2 cm for lange ved benene, men hvis der kommer sko på med lidt sål, så skulle det være fint.

Er det pæneste jeg har syet so far, og må sige jeg er meget tilfreds.

Her er lidt billeder af den dejlige sommerdreng.

 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...