søndag den 27. maj 2012

Miniferie startooo! (Lørdag)

Så fik jeg også del i de små ferier/helligdage der er mange af i disse måneder.
Lørdag, søndag, mandag er fridage helt helligt til vores lille familie. Silas skulle have max opmærksomhed og hygge. Tager dagene en for en, da jeg ender med at tage MANGE billeder når jeg har tid til det, og ELSKER at tage billeder af Silas, han er simpelthen bare SÅ fotogen.
I går var det jo SUPER vejr som i dag, så den blev brugt på at rydde op og slappe af. Turen gik til losseplads med pap og aviser, returflasker fik vi tømt ud af, og i det hele taget fik vi tømt lidt ud i skrald.
Derefter gik turen til loppemarked her i Brande. Har skrevet med nogle tøser der havde planlagt det via en facebookgruppe jeg er medlem af. Hvad der startede med at blive planlagt af få personer, endte med op over 40 med deres stande som stod klar til at sælge ud af deres ting. Det kom desværre ikke nær så mange købere. Vejret var simpelthen for varmt, det var sidst på mrd, og der var ikke nok informeret om det til de lokale. Men det er ikke sidste gang det bliver holdt, og ikke sidste gang vi kommer af sted :)
Endte med at gøre få kup.
Silas fik sin helt egen trillebør til 20 kr og to flade plasttallerkner til 5 kr stykker.
Så fik jeg også lige købt en computermus til arbejdet til 20 kr, så må jeg håbe den kan bruges, den vi har deroppe er ved at være død når man trykker på den, hvilket er PÆNT træls når man bruger computeren mange gange på en dag.
Senere på dagen kom Silas´ morfar på besøg. Han havde været så super flink at tage imod en støvsuger jeg havde fundet til Silas online. Det var nemlig en privatperson i den by han var bosat som solgte den, så han lagde lige ud og leverede den til os.
Skal siges at Silas ELSKEDE den. Han ville tage den med i seng hvis han kunne, og var RET svær at putte om aftenen fordi han ville lege med den. Skulle ikke undre mig om den tog del i hans drømme om natten.
Den stod på lækker grillmad til aften, og i det hele taget blev der hygget rigtigt meget. Silas er meget glad for sin morfar, især når morfar kan samle støvsugeren når Silas ved et uheld skiller den ad :)

 Tidlig morgen

 En masse legesager i baghaven er bare sagen
 
 Så fik han sin støvsuger

 Hvordan mon den virker?
 Var det sådan her far gjorde da han skiftede batterier?
Måske jeg skal være handyman når jeg bliver stor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...