søndag den 20. maj 2012

Så kom sommeren igen

Og den stod self. på arbejde til mig fra kl 7-15, så var det meste af den lækre dag væk :(
Men så fik jeg også det sidste udnyttet til det bedste.
Thomas havde været nede med Silas og købe sand til Silas' sandkasse, så nu skulle den frem! Og grillen blev fundet, og parasol, samt havemøbler.
Så blev der leget i sandkasse og spist grillmad.
Perfekt måde at bruge resten af den gode dag på, det passede lige med, at vi blev færdige med at spise, så lagde det op til regn, og så gik vi ind.

Dog undre det mig over hvordan andre gør det. Efter Silas er færdig i sandkassen, er han så fyldt med sand at det sidder OVERALT! Han vader direkte ind i vores stue og kravler op i sofaen hvor han lige ser lidt Disney junior, knap før jeg får at få tørret hans fingre og børstet sandet af ham :(
Når jeg så får børstet det af ham, så går han direkte ud i sandkassen og tager en tur mere. Nogle gange tænker jeg på om den sandkasse var en god ide :/
Men Silas elsker den i hvertfald, og selvom han allerede mobber mig med at smide sand ud af den selvom jeg har sagt han ikke må, så har vi heldigvis en pose mere hvis nu det alt sammen skulle ende rundt om i haven.

Men her er lidt billeder af den lille frækkert:

 "Ej, hvor er det bare varmt far!"

 Går lige en tur i nabolaget

 
 
 Så blev sandkassen endelig fyldt

 Der bliver gravet godt

 Far leger med

 Det bliver bygget sandslotte

 og ødelagt sandslotte

 og spist lækker grillmad, Silas sidder nu UDEN bøjle på stolen, og kravler selv op

 
 Men det betyder så også, at der bliver pillet tæer under maden :/

 mmm

Bliver lavet burger til far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...