onsdag den 6. juni 2012

Afslapning

YES! Efter 8 dage i streg med arbejde, blev det endelig tid til min længe ventede fridag. Og det var MEGET tiltrængt, mine øjne slog først op da uret sagde 10:30, og jeg plejer at vågne kl 9 normalt når jeg får lov at sove så længe jeg kan.

Jeg brugte ikke dagen på så meget andet end at slappe af, havde regnet med at jeg skulle ud af døren, ned og se den nye genbrug i byen, på biblioteket samt købe aftensmad ind til bassen og jeg. Men jeg kunne simpelthen ikke tage mig sammen. Så det blev en tur ud i køkkenet hvor jeg fortsatte med mit næste syprojekt, nu er jeg ca ½ færdigt, skal nok blive godt, håber den passer mig :)

Thomas spiste ude med en kinesisk kollega, så jeg roede lidt i fryserne og så hvad vi havde. Endte med at spise cordon bleu med pommes frites og brun sovs. Ikke det sundeste, men Silas spiste mere end hvad han normalt har gjort de sidste aftener, og endda uden at hoppe ned af stolen 5 gange. Det var dejligt at se ham stille og spise mens han dyppede løs i sovsen :p

Dagplejemor fortalte mig i dag, at vi har en meget rosende dreng. Om han roser sig selv eller andre er hun ikke helt bevidst om, han render i hvertfald rundt i dagplejen og siger "dygtig, dygtig" til alt og alle hele dagen lang. Det syntes jeg er lidt sødt :)

Her er lidt billeder manden tog i går mens jeg havde aftenvagt.

 Silas når han spiser selv med ske

 
 
Hjælp mig ned far!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...