fredag den 22. juni 2012

Kreation #6 (Sommerkjole med korte ærmer og bindebånd)

Så blev det endelig til en kreation til mig selv.
Mit mest vellykket projekt so far, hvis jeg selv skal sige det.

Den har taget lang tid at sy, men kun fordi jeg holdte en lang pause før jeg tog det op igen.

På billedet i sybladet har pigen i en ensfarvet grå kjole på, men jeg kender mig selv og skal gøre det så svært som muligt. Så jeg har både valgt at sy i to forskellige stoffer, samt tilføje ekstra pynt af pyntebånd i taljen.

Jeg er endnu ikke den bedste til at læse syvejledninger, så nogle ting er syet lidt anderledes end de skulle, men elsker min dobbeltnål, den får det bare til at se SÅ meget mere professionelt ud.

På trods af at jeg prøvede kjolen på, lykkes det mig alligevel at lave skulderstropperne lidt for lange, så det skal lige rettes til, men ellers sidder den meget godt, og ELSKER farverne :)

Jeg trænger vidst også til en kjole, så jeg kan få noget farve på den sygeligt blege krop :o

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...