mandag den 4. juni 2012

Snart den første fridag

Jeg er nu på min 7ende arbejdsdag.. Puha.. er godt nok træt, faldt sammen på sengen så snart jeg kom hjem, og fik lov at døse indtil der var serveret lækker aftensmad ved bordet. Desværre blev spisetid ikke så rolig som vi havde håbet. Silas brød ud i en hystade, og isolerede sig ude i gangen hvor han vadede utilfreds rundt mens han jamrede sig.
Det blev værre og værre, og jeg måtte afbryde mit spisning og tage ham med ind i stuen. Der satte vi os i sofaen, hvor han fik sin tudekop og en bolle at bide i. Så så vi Disney junior mens vi hyggede under et tæppe.
Han puttede sig ind til mig, og var meget afslappet mens jeg nussede ham.
Der fik jeg pludselig dårlig samvittighed, måske fordi jeg havde arbejdet så meget, prøvede han bare at få lidt alenetid med mig. Det bette pus var både træt og savnede sin mor. Så efter en god omgang hygge og nus, stod den på sengetid, som desværre blev en lille kamp hvor vi måtte have ham op af sengen en omgang mere, men anden gang gik der ikke mere end 5 min så sov han.
I morgen har dagplejen lukket, så der har jeg ham indtil middag, så kommer Thomas hjem til jeg skal møde til aftenvagt.
Bliver en hård tørn at tage de 9½ timer i morgen, men det skal gøres, og så har jeg en enkelt fridag onsdag.
Håber på at kunne hygge godt og stille og roligt med Silas i morgen, men med en udmattet krop der skriger efter en dag i stilhed og afslapning på en sofa, må jeg håbe på at Silas ikke kræver en mor der kan rende efter ham på legepladsen udenfor.
Men her er lidt billeder fra i går, den dejlige dreng :)
 
 Silas slikker skålen ren :)

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...