lørdag den 2. juni 2012

Stilhed

Der sker ikke så meget på bloggen disse dage. Faktiske sker der ikke så meget herhjemme.
Den står på 8 arbejdsdage i streg fra mig, og har lige overstået den 5. af dem. Så føler ikke jeg laver andet end at arbejde, komme hjem, rydde op, ingen motivation til noget før sengetid. Så ender bare med at sidde og læse i sengen, til jeg ligger mig til at sove alt for sent som altid. :/

Vi har ikke rigtigt lagt så mange planer, da jeg som sagt arbejder, så det kører meget i det samme.

Kan mærke det i kroppen, er øm over det hele efter alle de løft jeg laver på arbejde, og da vi har været få medarbejdere på det sidste, har jeg måtte løbe det hurtigere, så falder næsten i søvn så snart jeg kommer ind af døren herhjemme.

Det er sådan nogle dage hvor man føler man ikke har overskud til så meget.

Men fik da taget kameraet frem her til aften og knipset en glad weekenddreng. Og forhåbentligt kommer opdateringerne tilbage til bloggen om et par dage :)

 
 




1 kommentar:

  1. Nååh hvor er det nogle gode billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...