lørdag den 14. maj 2011

Silas' blog "Min mor og far er mentalt retarderede"

Jeg har nu skubbet mor bort fra denne blog. 
Jeg kan ikke holde til det mere.
Efter ½ år i selvskab med denne mand og kvinde, er det mig svært at acceptere det mentale lavmål der ligger herhjemme.
Jeg føler jeg bliver dummere dag for dag, hvor jeg burde blive klogere og klogere. Med mindre man selvfølgelig sammenligner deres intelligensniveau med mit, i så fald så er jeg måske verdens klogeste.

Jeg har endda beviser for dette.
Jeg overtalte min mor til at servere det samme aftensmadmad til mig som de skulle have. Jeg vidste jeg ville se nuttet ud med kødsovs i hele ansigtet, og mor derfor ville trække kameraet frem og blitze mig som altid.

Der havde jeg så chancen til at lege med mor og far, og vidste, at med et lille skub, skulle de nok begynde at opfører sig totalt tosset. 
Denne tanke blev bekræftet.
De mentalt retarderede mennesker begyndte at tage billeder midt i aftensmaden, har man set mage til grisseri. Det var ikke engang kønne billeder. 
Altså, hvad man som baby skal finde sig i.

Jeg må snart få lært at gå så jeg kan flytte hjemmefra. Alder er bare et tal når det kommer til mig.

- Silas
 Her ser jeg nuser ud med kødsovs i hovedet

 Her er den præcis samme mad, bare blendet så jeg kan spise det

 Hah, mor og far skulle bare vide hvad jeg får dem til

 Well.. maden smagte skam godt


 Altså come on! Det er svært at se godt ud når man spiser

 Og her glipper det så

 Altså...

 Hvorfor tage billeder af mor når hun spiser?

 Bare SLET ikke iorden

 Derfor tager mor billederne og ikke omvendt

Ja, har da vidst bevist min pointe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...