onsdag den 15. juni 2011

Luk dørene.. Løven er løs!

Det er i hvertfald den følelse jeg får nu. 
Silas er så hurtig, at han er begyndt at fare rundt i de forskellige rum. 
Så toiletdøren er lukket, ellers er han hurtigt i skraldespanden derude, eller ude i brusekabinen. 
Døren til soveværelset lukket, da der er noget vasketøj derinde han ikke skal  pille ved.
Desuden er jeg tæt på at lukke døren til køkkenet, da han 2 gange har været i Mistys madskål. 
Lige så hurtigt måtte jeg få ham væk ude fra forgangen, da han var på vej over til kattebakken. Samt han ville sætte sine fingre på vores vaskemaskine, da den ser ret interessant ud når den kører rundt og rundt :P
Så er jeg også tæt på at lukke døren ind til stuen, han farer hen til min computer gang på gang, hvor slukknappen åbenbart er det mest interessante der, ellers er det min stol som han kan køre rundt med og få over nallerne. 
Desuden kan han knap være ude i midtergangen, da han vælter vores tørrestativ, så nu er det lukket ind i soveværelset.

Vi har snakket om det før, og nu er det oppe på diskussion igen.. et låg til en kravlegård.. hvor er det lige man kan købe det henne? :P

"Mmmm, lækker bolle"~~  

Leger med botte som rydder op efter Silas' bolleroderi 

"Om lidt trykker jeg på din slukknap mor, så kan du lære det!"

2 kommentarer:

  1. Det er fart over feltet på den lille bølle :) Den glæde har vi endnu til gode.

    SvarSlet
  2. Bedstefar dejlige drenge med krudt i ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...