fredag den 29. juli 2011

Fødselsdag, fødselsdag! Så gammel mor her bliver!

Ja, så er det idag jeg bliver 19 år gammel.... *host* ca. *host*
Vågnede op til den dejligste kæreste, der kom ind og gav mig et kys farvel fordi han skulle på arbejde. Pludselig vågnede bassen, så kæresten tog ham lige med ind til mig i sengen, og Silas grinede og smilede over hele 5-øren. Dejligt at vågne op til en glad dreng. Også selvom klokken kun var 6:50 ;)
Så stod vi op og spiste morgenmad, og hyggede til kl 9 hvor bassen blev puttet. Så sov han ca 30 min og da han stod op, begyndte jeg at lave nogle dejlige chokolade cookies! 
Nemmerlig... var lige i bagehumør. Mums de er gode ;)~

Da kæresten kom hjem, slappede vi af nogle timer.
Jeg fik gave af Silas og gaven fra min mor blev også pakket op :)

 Senere gik turen til Bones i Herning, der stod den på lækker føs'dags menu med spareribs :D YUMMY! 

Nu er vi hjemme igen, og Silas og far stener i sofaen før Silas skal i seng. 
Håber han sover lige så godt i nat igen. 
Han sov nemlig lige 10 timer i streng uden at sige et KLUK overhovedet :)

 Ingredienser til chokoladecookies

 Brun farin, sukker og smør blandes sammen

 Æg og vanillie piskes sammen og tilsættes

 Mel, bagepulver og salt blandes sammen i en skål

 Silas hjælper mor med at bage :)

 Kakao tilsættes melblandingen 

 Melblandingen sigtes i dejen

 Silas godkender chokoladen

 Chokolade hakkes i stykker

 Chokoladen blandes med kagedejen

 Dejstykker kommes på en bageplade og bages i ovnen

 Færdigt resultat
 Gaver, slik fra Silas
 Kagegafler fra min mor
Silas har skrevet på papiret :p (*host*)

 Hygger på Bones

 Weee :)

 Silas vil gerne ind i legerummet med de andre børn

 Silas har fået legetøj

 Venter på mamse

 Silas vil ikke sove i barnevogn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...