mandag den 18. juli 2011

Næsten en uge hos Farmor og Farfar

Jeg tog lige et smut op til svigerfamilien fra onsdag-søndag hele sidste uge. Derfor jeg ikke har opdateret i noget tid. Vi lagde ud med, at Thomas og jeg skulle i biffen om aftenen og se Harry Potter.. yesh.. i 3D og det hele. SUPER god film, vil anbefale den til alle der følger med i den serie!

Derefter var det flytning og råhygge, samt Thomas og jeg tog en tur til Ikea hvor vi købte nye vasketøjskurve som fyldte meget mindre, men kan stables ovenpå hinanden i kasser så de kan indeholde ca lige så meget.
Så købte vi helt nye køkkenstole, de andre vi har er næsten så dårlige i benene, at det er som at sætte sig på en skammel nu fordi de er så skæve. Thomas samlede en af de nye stole i går.. jeg tror sjældent jeg har hørt ham bande så meget på så kort tid, en enkelt gang sagde han endda at han nægtede at samle flere. Men mon ikke vi skal få nå at samle alle 6 på et tidspunkt :)

Da vi kom hjem om søndagen kunne jeg også se at vores kat Misty har savnet os. Ikke nok med at vores fine kaninhue (en hue der er ligner et kaninansigt) er blevet slæbt ud i brusekabinen som altid når hun er alene hjemme, men Thomas sagde også at hun havde væltet flere ting da han kom hjem fredag og overnattede hjemme til lørdag.
Her i dag mens jeg rydde lidt op, fandt jeg endda et stykke af min kustige plante som hun har gnavet af.. ahva?
Og ja.. jeg har kunstige planter.. jeg kan simpelthen ikke holde en kaktus om så den vandede sig selv de få gange den skal have vand. Enten så drukner de, eller så tørrer de ud og visner.. jeg forstår det bare ikke :/

Silas begyndte jo at rejse sig op i sengen skrev jeg i tidligere indlæg, og det har han bare øvet sig gevaldigt i mens vi har været oppe ved Farmor og Farfar. Han kan nu trække selv selv op i vores tøj, og hjælper vi lidt, kan han rejse sig op af møbler. Hans balance er endnu ikke den bedste, så han rokker helt vildt som en rockdanser på speed, men det er bare charmerende, men også nervepirrende når man skal forsøge at tage et billede samtidig med. Så er glad for at nogle andre kunne hjælpe ham mens jeg knibsede løs.

Så her er lidt videoer og billeder at dele af.. skal jo gøre godt for næsten en hel uge jeg har været væk ;)  

 Det er sjovt at lege med grisen, Silas kan åbne og lukke for den igen og igen :)

 *BÅT BÅT*
 
Silas ELSKER bolde, så skal vidst have sådan nogle til ham

 Gynge gange
 
 Er klar til at rejse sig op (fortsættelsen hertil er i videoen herunder) 

 Endnu en bold der er god at lege med

 
 Han ELSKER at kravle ind under alt hvad han kan komme ind under, og kan han ikke komme ind under det, så er helvede løs!

 Leger med far
 
  
"Se mor, jeg står op af far!"

  
"Hihi, det er SÅÅÅ sjovt!" 

Grineflip

Gynge gange

Silas rejser sig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...