tirsdag den 12. juli 2011

På tur med mødregruppen

Så var min mødregruppe og jeg lige med hele drengebanden i Herningcenteret.
Det var da den hyggeligste tur! Vi tog en butik efter den anden. Noget vores kærester helt sikkert ville HADE helt ned i sokkeholderne. Så vi kom godt rundt omkring i alle kroge, og købt en masse lækre tilbud.

Silas fik sig nyt legetøj, badebassin med badedyr. Jeg fik mig noget slik og en masse lækkert tøj. Er godt nok længe siden jeg har købt tøj til mig selv, så det er bare SUPER lækkert endelig at forkæle sig selv. Jeg havde helt glemt følelsen af at prøve tøj på, og se mig i noget nyt og lækkert.

Så spiste vi på Jensens bøfhus, med ungerne stablet op i højstole. Der blev pludret og skreget i kor, det var bare helt perfekt :D

Så thumps up for en fed dag!

 Kigger mistroisk på mor "Skal jeg virkeligt slæbes med rundt i alle de butikker?"

 Silas bliver "Mors lille pige" for en dag
 Totalt træt efter alle indtryk, holder godt fast i det nye legetøj

 Anja med hendes søn Mathias
 Charlotte og hendes søn Asbjørn

Asbjørn leger med Marco

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...