tirsdag den 2. august 2011

Fotochallenge #2 "hvad jeg har på"

De første par billeder jeg prøvede at få af min bluse, syntes af en eller anden grund at ligge kæmpe fokus på forpartiet og KUN det.. lige indtil jeg fandt ud af, at zoomen var synderen. Så efter at have fjernet zoomen syntes jeg at kunne få bare lidt mere med. Selvom jeg godt nok har lagt det gyldne snit ret godt deromkring alligevel :/
Men en af mine ynglingsbluser, som jeg egentligt har fra ja.. uha.. i hvertfald over 8 år gammel.
Der kan man bare se :)


Og en lille matchene nederdel, mere får i heller ikke af mine ben, eller bliver i bare blændet af bleghed :( 
Jeg ville have lagt et billede ind af mine fødder, da de udviklede de dejligste vabler efter en tur i sandaler ned i byen i dag. Men nu syntes jeg nok mine tæer er de grimmeste af de legemsdele jeg består af, så dem slipper i for. 
Hvad angår undertøj.. det er min lille hemmelighed :p 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...