mandag den 19. september 2011

30+26= 56 års fødselsdag

Hvis jeg da kan finde ud af at regne :p
Det var hvad Thomas og jeg holdt her i lørdags. Vi havde inviteret så vi var 12 i alt, mere er der simpelthen ikke plads til herhjemme. Vi kunne liiige være om spisebordet når vi slog det ud.

Men hold da op det var en hyggelig dag! :D
Jeg havde været på forkant med bagværket. Det havde jeg forberedt mens Silas havde første dagplejedag i fredags. Det eneste vi skulle nå var lidt finpudsning af hjemmet, anretning af pålægsfade samt smække toppings på mine kagemuffins. Så skulle der self dækkes bord osv. Jeg var selv ret tilfreds med resultatet.

Vi modtog lidt gaver i form af penge og kogebøger, samt en ramme til billeder. Super skønt. 
Det bedste var en kogebog omkring madlavning af fisk.. yees.. Thomas HADER fisk, så nu skal Silas og jeg rigtigt smovse fiskeretter under fars næse.. MUAHAHHAH!

Men super god dag, og lader til at alle hyggede sig. Ikke mindst Silas, som fik den opmærksomhed han altid gør når der er andre mennesker til stede. Han sov ret godt den nat, og ikke mindst dagen efter også, tog sig en kæmpe lang lur på i hvertfald 2 timer.. måtte ud og kigge om ham stadig levede :p

 Kagebord

 
 Kø ved kaffebordet

 Spist og hygget i stuen

 Kan man gætte hvor fokus er her? :)

 Faster leger med Silas

 Hjemmelavede pålægsfade (stolt)

 
 
 
 
 Min smukke far.. HAHA.. han skulle også lige med ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...