tirsdag den 13. september 2011

En tur på lopperen

Ja i hørte rigtigt. Jeg har rent faktisk fået min moderne, materielle kæreste med på loppemarked :)
Simpelthen fordi jeg i flere af de blogs jeg læser herinde, høre mange der er faldet over en masse lækkert til ingen penge. Det måtte jeg simpelthen prøve.
Så vi tog simpelthen til loppemarked i Kibæk kl 19:00 og var hjemme igen kl 20.
Der var desværre ikke rigtigt noget børnetøj, men legesager var der masser af!! Og kunne slet ikke stå for disse ting. And guess what.. vi fik det hele for sølle 40 kr!! 
Det kan man kalde et kup!
Det skal vi helt sikkert prøve igen en anden gang.

Den skal lige have en ordentligt omgang vask, men ellers fejler den ikke noget. 

 
 
 
 
 
 To pæne bøger, og kasser som kan stables oven på hinanden med tegninger og tal på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...