torsdag den 1. september 2011

Ikke for de sarte

Thomas og jeg havde besluttet os for at spise hjemmelavede sandwich i går. Så vi havde skåret fin salat, jeg have kogt æg til min æg og reje sandwich, Thomas havde stegt kylling til sine kyllingesandwich (tog ham ca 30 min). Silas havde fået en skål med grød som stod og kølede af, og han fik en tomat at sutte på.
Staklen er forkølet så snottet løber bare, men det er vi ved at være vandt til.
Så idyllisk sætter vi os ned ved bordet og spiser vores mad som en rigtig familie. Jeg når at tage 3 bidder af min mad, og præsenterer så en reje for Silas mens grøden stadig køler af.
Farmand spiser og nyder hans sandwich i fulde drag.
Pludselig hakker Silas, han hoster et par gange, og 2 sekunder efter, står der en stråle af bræk ud af munden på ham. Som en vandslange plasker han bordet ind i bræk, jeg får skubbet hans stol væk fra bordet og tager stofbleen af ham som han har på da der kom bræk på den. I samme øjeblik står et skybryd af bræk ud endnu engang, denne gang over dobbelt så meget som før, ud over fars sokker, ud over alt Silas tøj, og stolen er totalt smurt ind i bræk....
Så sidder jeg der... far står der..Silas sidder der... også er der ellers ingen der har nogen appetit tilbage.
Silas kommer i bad med far, tøjet i vaskemaskinen med det samme. Og stolen ryger udenfor med en haveslange, hvor den får sin første spuletur.
Sikke en dejlig aftensmad!

 Her endte knægten efter den uheldige episode

No no no no no -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...