lørdag den 15. oktober 2011

Frisk som en havørn

Det er hvad vores søn er igen.
Han er stadig lidt snottet og hoster, men i det store hele, så er han helt sig selv igen. 
Mor og fars skønne, hyperaktive, altædende, storædende basse :)

Da vi var i Herningcenteret i går, var vi også et smut på Jensens. Der havde vi fået en ballon, som Silas rigtigt gerne ville lege med i dag, der er nemlig en pind på den, så han kan slå rundt med ballonen. 
Det fik vi en masse gode billeder af. 
Jeg syntes det er SÅ skønt at få vores glade dreng tilbage, der både griner og smiler, så bliver nødt til at dele disse billeder med jer :)
Blev nødt til at stoppe til sidst, kunne simpelthen ikke tåle at tage så mange gode billeder, ender jo med at spamme min egen blog :D 

 "Se.. jeg er helt rask" :)

 "Hmm.. skal man mon puste i den her?"

 
"Hvad hvis man trykker på den?" 

 "Far, vis mig lige hvad man kan gøre med den.."

 "Se mor, nu skal jeg vise dig et trick"

 "TA DAAAAH!!"

 "OOOORRCCHH du er så dyyygtig" siger far

 Lig lige mærke til de seje sutsko

 "Mums, det smager lidt af.. pind"

 "Wuaaaahhh, far har taget min pind!"

 "Giv tilbaaaageeeeeeee!!!"

 "Kære gud.. jeg ønsker mig en ny far.."

 
Leger med Misty

 Men efter at Silas tævede hende med ballonen, var det ikke sjovt længere

 Mor poser med ballon 

 Far poser med ballon

 Smukt!

 Det er sjovt når pivdyret driller

 Father and son moment

 "Kære gud, jeg ønsker mig ikke en ny far alligevel!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...