mandag den 3. oktober 2011

Tilbage på arbejde

Puha. Havde så mange tanker i hovedet, at jeg kun fik 5 timers søvn i nat. :(
Og at stå op kl 6:15 være ude af døren kl 6:40, på cykel til arbejde hvor jeg ankommer kl. 7, arbejder til kl 16, cykle til dagpleje fra 16:05 til 16:20, hente basse og cykle hjem, er hjemme kl 16:40.. Det første jeg gjorde var at smide mig i sofaen med benene op.
Maaaand min krop er smadret. Ikke armene, da jeg er vandt til at løfte på en 9 kg baby hele dagen. Men min lænd, ryg og ben+fødder er totalt ømme. Så nu har jeg allerede smækket mig i sengen med min iPad, og så er vi bedste venner før jeg nok går død senest kl 22.
Imorgen er det samme tur igen.

Men at være tilbage på arbejde er ellers super. Er dejligt at snakke og hygge med nogle mennesker der siger andet end "ba ba ba" og "ma ma ma".
Samt det var skønt at få brugt kroppen og hjernen lidt.
Nå, tid til hygge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...