søndag den 13. november 2011

1 års fødselsdag!

Yay, så blev vores basse endeligt 1 år!
Som tiden dog går.
For 1 år siden havde jeg den dejligste nyfødte basse i hænderne med blot 6 timers veer, og nu har vi bare den dejligste, letteste søn. Næsten altid glad, grinende og smilende, sover igennem om natten og bliver puttet uden det store vrøvl om aftnen.
Nyder at blive holdt og passet af andre mennesker, og giver i det hele taget masser af kærlighed fra sig.
Jeg er stolt af at være mor til denne dreng!

 Den lille familie

 Hele familien til bords. Til hjemmelavede boller, hindbærsnitter, cupcakes og laglage

 
 
 Silas får sin egen cupcake

 Den er sjovere at mase mellem fingrene

 Mase, mase

 Sprede, sprede ud

 Kan da også spise den selvom den er i 1000 stykker

Efter at have fået skiftet tøj, pakker vi den første gave op

 Nøøøj, en puttekasse.. skønt!

 Woah!! STOR pakke!

 Min helt egen mobiltelefon!

 Det er bare en god dag det her..

 Hvad er det far holder? Jeg vil hellere sidde her på min nye motorcykel

 Hihi, det er sjovt at lege med papir

 Uhhh, den skal vi nok få det sjovt med

 I får mig aldrig væk fra denne motorcykel

 Neeej en lege/føle bog!

 Den er vidst for lille til dig far

 Pas på gulvene når jeg får fat i den her

 Den kan sige lyde.. fedt!

 Mums lagkage. Denne med jordbærfyld

 Denne er lige så lækker, med vanille/chokoladefyld og marcipan

 Må jeg smage??

 Så puster vi lige lys ud først

Uha, den kage er BAAARE God

Tak allesammen for en SUPER dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...