fredag den 9. december 2011

Den første julesne i Brande

Kom i denne uge. Først kom det i form af hagl, men så endte det med snefnug som smeltede. Nu er det så begyndt at blive store snefnug som bliver liggende lidt, men stadig mest sjap.

Og alt imens små eskimopiger danser rundt i deres små varme pelsjakker og tænker "glæde, sne, jul", tonser jeg afsted på min cykel i slud i vejkanten, som tvinger mig og cyklen midt ud på vejen for ikke at styrte, som jeg for øvrigt var tæt på flere gange inden for meget kort tid. Samtidig med at jeg må 10 min før ud at døren for at nå på arbejde i tiden, da jeg kun kan cykle med 5 km/t for de sindsyge sving cyklen laver i sjappen.

Af frygt for at styrte med Silas på vej hjem fra dagpleje, sætter vi farten ned til 2 km/t. 

Jeg glæder mig til foråret -.-

Men det er nu pænt at se på når man er hjemme og indendørs...

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...