onsdag den 25. januar 2012

Min elskede post har været her igen

Jamen altså.. posten er totalt stamgæst herhjemme for tiden. I dag sagde hun at jeg var glad for at jeg var hjemme, og jeg måtte give hende ret da jeg så hvad jeg havde udsat hende for. Hun havde TO af mine pakker med i dag, og den ene vejede 10 kg i sig selv. 
Den ene var totalt fyldt med lækkert stof. 
Den anden pakke var fra "stof og stil".

 Begge pakker, og sækken med stof der vejede 10 kg :o

 "Stof og stil"-pakken indeholdte: Mønsterpapir, kridtblyanter, sytråd, stof (totalt lækkert børnestof til sengetøj) og en spolekasse til spoler.

 
 
 
 Sækken indeholdte en masse assorterede stoffer. Alt fra silke til bomuld til fleece o.m.a Men tror damen også kunne læse mine tanker, jeg havde nemlig ikke noget foer. Vil nemlig gerne lave nogle huer til Silas, og BANG med i pakken var to slags lækker foer til at lege med :P

 
 
 
 Have egentligt kun bestilt 4 slags knapper, men hun syntes åbenbart jeg skulle have en hel pose med.. håber Silas kan lide "hello kitty", høhø

 
 
 
 
 
Jeg var også et smut på biblioteket i dag. Der kan man låne ugemagasiner som fx "Sy magasinet", der er masser af mønstre i til at sy ud fra. Så slipper jeg for at købe bladene i butikkerne.. så fedt! Og har mønsterparpir, så er der nogle jeg kan lide, så tegner jeg det af og gemmer til fremtiden. Lånte også Politikkens sybog og lademands syleksikon.. så kan jeg ikke få det skåret mere ud i pap. Samt nogle "burda" magasiner, og et magasin kun omhandlet børnetøj, den er dog på svensk, så må lige se om jeg kan forstå hvad der står i den.. glæder mig til at komme i gang :P

Jeg hentede Silas i dagpleje i dag, og det var en god dag at hente ham. Dp-mor havde nemlig bagt fastelavsboller.. og MAND hvor var de gode. Så ud over hindbærsnitter, så er fastelavnsboller på listen over ting jeg skal have bagt her i ferien.
Bliver helt lækkersulten, så nu vil jeg snige mig ud i køleskabet og smovse lidt chokolade :p~~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...