fredag den 30. marts 2012

Fredag!

Så blev det endelig fredag.
Kan godt være jeg har haft ferie hele ugen, men de sidste 4 dage har jeg været plaget af hold i nakken efter jeg er vågnet, og har måtte være på smertestillende de første par timer når jeg står op.
Samtidig er jeg slået ud med en forkølelse igen i går, og har været tæt på feber, så det har bare været surt, men ikke overraskende.
Så nu er det dejligt endeligt med en fredag, og at have far hjemme.
Vi har lækre planer i weekenden, far har nemlig fået købt sig en cykel, og den skal vi hente i morgen, så vi skal til Herning og snuse lidt rundt, på biblioteket, samt en tur på Cafe Fry i Herningcenteret, de er bare gode til at lave mad der :)

Så må vi se om jeg kan overholde alle mine planer, har nemlig også planer om at lave pølsehorn i morgen tidlig. Jeg har meldt mig som morgenvagt for Silas, og han kan vågne alt imellem kl 6-8, så alt efter hvor meget tid vi har, så må jeg se hvad der kan nåes.

I dag var jeg ovre på legepladsen med Silas, man kan se han er vandt til at være på legeplads med sin dagplejer, det er som om han ved hvad de forskellige ting er til, og han bruge kroppen rigtigt.
Vi har ingen babygynge på den legeplads ved siden af os, så BARE FOR AT PRØVE, satte jeg han på en normal børnegynge, og ikke om bassen holdte så godt fast i kæderne, at han selv kunne sidde der og gynge. Jeg kunne lige vove på at tage ham ned igen, næææh, det syntes han var MEGA sjovt, så da han endelig kom ned og fik leget lidt i sandet, så var han straks kravlet hen til gyngen efter en tur mere :)

Det måtte farmand også se, så vi tog lige en tur over på legepladsen efter aftensmaden, og fik taget nogle gode billeder med kameraet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...