torsdag den 12. april 2012

En fridag på mors præmisser

I dag har jeg for første gang i et par uger haft en fridag, bare mig i det lille hus.
Silas i dagpleje og far på arbejde. Der blev sovet dejligt til kl 9, så blev der spist morgenmad og stenet lidt blogger og facebook, jamen altså...

Derefter gik turen på cykel ned i byen, der besøgte jeg to lokale genbrugsbutikker, fandt desværre ikke noget lækkert stof eller sytilbehør, men faldt over 4 stk tøj jeg bare MÅTTE have! Og til sammen gav jeg ikke mere end 100 kr for det hele, niiice.

 

Så gik turen ned til posthuset, der var en pakke til os med vores nye røgalarmer, vigtigt at have i huset.
De andre vi havde var nogle billige til 3 for 100 eller sådan noget, og vi kunne ikke finde dem der løb tør for strøm, så efter 2 uger med konstant BIIIB om natten hvert 3 min, har vi endeligt fået os nogle der er lidt lettere at have med at gøre.

Bagefter gik turen til biblioteket, der lånte jeg de to nyeste margasiner af Burda, og smuttede lige forbi afdelingen for de udgåede bøger som de havde til salg. Der faldt jeg over to børnebøger til 5 kr stykket, og et burda magasin som jeg kun gav 2 kr for.. niiice.


Så mig hjem på cykel med mine nye skatte.

Så blev der ryddet rigtigt godt op og bagt kage, før manden kom hjem med bassen efter de havde handlet ind. Det stod på rugbrød til aftensmad, og Silas spiste en okay potion, kort efter kværnede han et stykke kage, og efter det en hel pære.

Til ære for onkel Ole, som jeg skrev over messenger tidligere i dag, måtte jeg fortælle ham, at det desværre ikke var muligt for mig at sende noget af kagen op til ham.
Til gengæld kan jeg dele disse billeder af Silas som spiser det stykke kage som onkel ikke kan være her og spise, og Silas NØD det!

Kan slet ikke vente med at få fingrene i det.

Først en lille bid

AAAUGHHGGUU

MMMmmmm, onkel, den er BARE god.. du skulle have været her!

Se hvad du går glip af

En bid mere til ære for dig!



Så var det putte sengetid efter en omgang Disney junior, og nu sidder vi så her og slapper af, og tror bassen er faldet i søvn.

så står den på et varmt bad, og læsning før sengetid.

En skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...