mandag den 2. april 2012

Gennembrud!

Silas har endeligt taget sine første skridt.. Men dog endnu ikke af sig selv og uden hjælp.. eller lokkemad, hvis man kan kalde det det.

Silas var i gæstedagpleje i dag, hun havde ingen anelse om, at Silas ikke havde gået før, så hun meddelte stort at han havde taget 11 skridt i dag. Jeg troede jeg ville være lidt trist, da jeg ville være der at se det først, men mærkede bare jeg lyste op i et kæmpe overraskende smil "Er der rigtigt?!!?" udbrød jeg højt :)

Jeg kunne slet ikke høre nok om hvad hun havde gjort. Det viste sig hun havde fået ham til at gå imellem hende og hendes mand med en bamse eller noget. Så det tænkte vi at vi ville gøre efter.
Vi brugte bare tørrede frugtsnacks som lokkemad.. resultatet kan i se herunder :)

Hvad i så IKKE ser, er scenen bagefter, med en basse der ikke kunne sidde stille mens han fik nattøj på.
Kan man lære at fylde sine små med sukkerfrugter, men lad os bare sige, det var det værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...