mandag den 13. august 2012

En uge siden sidst

Har været en hård uge i sidste uge. Ferien var slut, og jeg skulle tilbage på arbejde. Det var dog en dag med mange smerter, det samme med resten af ugen.
Jeg har været ved lægen pga mine lændesmerter, og er blevet henvist til en Fys. som jeg har en tid ved på onsdag. Smerterne er efterhånden ikke til at holde ud, selv i dag var jeg ved at græde af smerte, og knækkede sammen flere gange, så håber nogle øvelser kan få det til at blive bedre.

Det betyder også, at manden har måtte stå for aftensmad de første par dage, da jeg har måtte tage smertestillende og ligge på langs når jeg kom hjem.

Det er desværre de tunge løft på arbejde der er værst, og i dag har jeg trukket det så langt, at jeg har haft konstante smerter siden jeg kom hjem. Og kan knap sidde og skrive her pga smerter i halebenet, så bliver nok en tur ind i sengen med Ipad resten af aftenen :/

Men nok med pyl fra mig.

Weekenden stod på en tur i forlystelsespark med Silas for første gang. Og en del af familien var med, vi havde lavet en åben invitation til dem der ville med, så vi var en lille flok samlet. Det var bare SUPER hyggeligt.
Silas turde ikke prøve nogle af forlystelserne. Hver gang han kom op i dem gik han i panik, så vi skyndte os ud af dem igen. Ingen grund til at tvinge ham, vi prøver bare igen til næste år :)
Der var en masse andre ting han kunne lege med, helt på egne præmisser :)
Fik selvfølgelig taget en masse dejlige billeder, så her er de :)

 Ankommet til parken

 Silas får en lille pizzasnegl som farmor har bagt

 Mor og Silas

 Onkel Henrik med kærestens søn

 Min far og brødre dybt optagede af kortene over parken :)

 Min dejlige storbror

 Onkel Henrik og kæresten Anne får sig en tur i vandrutchebanen :)

 Våde blev de, hihi

 Farfar og Onkel spiller bold

 Mine to dejlige drenge

 Får sig lidt pandekage med is

 Og hygger med en ridetur på skuldrene af far

 
 Hopper på trampolin med farfar

 og også en hoppetur med mor

 Far og søn udforsker parken

 Silas løber lige i favnen på mig i et kæmpe knus.. så dejligt :D

 Silas egen rutchebanetur som han er gammel nok til

 
 Alexander tager sig også en tur

 Farmor og farfar nyder en børneis med Silas

Mums den er god :)

Dagene efter stod den på Alexanders 3 års fødselsdag! Silas nød at lege omkring de andre børn, og de hjemmebagte boller var et kæmpe hit, Silas spiste næsten to boller :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...