mandag den 20. august 2012

Mandens fødselsdag

Det er hvad det er i dag.
Dog har han været på arbejde, og bassen i dagpleje, så jeg skulle selv få tiden til at gå herhjemme.
Hvad laver man så, når man ikke må løfte tungt, gå for meget, ikke ligge for meget ned? Tjo, jeg tager et par projekter op på symaskinen.

Så farmands skjorte fik en ny knap i, som han har plaget mig med den sidste mrd, men det lykkes mig gang på gang at glemme den da jeg endelig havde symaskinen fremme :/
Dernæst fik jeg syet en lynlås i Silas' nye hættetrøje, den han knap kunne få over hovedet, hehe :)
Den kan du læse om her
Nu ser den istedet sådan her ud:

 
 
Det er første gang jeg syr lynlås i, og det er RET svært når man allerede har syet blusen færdig i forvejen pga sømme osv. Samt isoli ikke er det bedste starterstof at sy lynlås i. Så der kom lidt flere sømme end planlagt, og det blev lidt skævt.. men hva faen... nu kan han passe den :D

Men der skulle jo også laves lidt kreativt til manden, så han havde bestilt en kage som han da fik, og han måtte også bestemme aftensmaden.

Det blev denne ret: Skinkeruller med rosmarin
Den er bare SUPER lækker. Der er ikke meget salat med i vores version, men det gør heller ikke noget indimellem. :)

 
Så må vi se om manden får lyst til en film i aften eller noget, min dag er i hvertfald gået ganske udemærket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...