onsdag den 1. august 2012

Mit første kys :D

Nu vil jeg ikke tilbage til gamle dage, men til nutiden. Fordi i dag modtog jeg mit første rigtige kys af min søn :D

Vi har hygget hele dagen, trods Silas kun fik sovet 45 min, så var han frisk og glad. Vi har været på legeplads og spist godt, og her til aften hyggede vi med regnbue is. 

Og så skete det. Silas kiggede på mig og pludselig overfaldt ham mig, jeg lå i sofaen, og vi havde totalt intens øjenkontakt. Så kom den savlende store mund flyvende og han stak mig et tantekys. YAY!
Jeg smeltede totalt. Jeg brød ud i kæmpe smil og grin, og det reagerede ham på.
Så jeg fik det ene kys efter det andet, og hver gang lænede han sig tilbage i et kæmpe smil og grin.
Hvis jeg kiggede væk fordi jeg ikke kunne lade være med at grine, tog han fat om mit hoved med begge hænder og holdt fast så han kunne kysse mig igen. Sikke en dreng, hehe

Syntes bare det er SÅ dejligt, at Silas har fundet endnu en måde at vise kærlighed på, og hvad er større end at få et stort vådt kys? :)

Men her er lidt billeder fra dagen i dag.

 Ude og løbe i skoven

 På legeplads

 
 
 Silas i et par bukser mere jeg har syet

 Prøver mors gummistøvler på

 Jeg spurgte om han kunne kramme musen, DET kunne han godt :)

 Og bagefter puttede han sig med den

 Så røg det ene sovedyr over sengekanten efter den anden

 
Hvor mon han skal sove i nat?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...