torsdag den 23. august 2012

Napo shop

Jeg er helt vildt med tøjet på denne side.
Og har for længe siden købt tøj derfra, og går stadig i det.

Pussy Deluxe er både anderledes og lidt frækt, hvor Viva Maria er mere feminimt og sensuelt.
Det er desværre rigtigt dyrt, selv på tilbud. Så nu hvor jeg er begyndt at sy selv, har jeg overvejet, om jeg kan få lidt inspirering istedet i form af stof og mønstre.

Jeg er ikke så meget i øvelse for at sy tøj til mig selv, og irriterer mig lidt at vi ikke har plads til en gine herhjemme, da det ville være en stor hjælp når jeg skal rette tøj til.

Men det skal ikke afholde mig fra at planlægge og finde stof og bånd der kan bruges, og så kan jeg begynde på det engang i fremtiden når vi flytter til noget større.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...