fredag den 3. august 2012

Sikke en dag

Jeg snakkede med manden om i går, at jeg var begyndt at få lidt ferieblues. At være hjemme alene med bassen i en uge, hvor meget af dagen gik med regn, som jeg ikke gider bevæge mig ud i. Endte jeg med at blive meget indelukket og begyndt at keeeeeeeeeede mig. Savnede voksent selvskab.
Så jeg snakkede med en veninde om vi skulle mødes. Det endte med at hun kom hjem til mig i formiddags og havde sin søn med på Silas' alder. 

Det er første gang i lang tid, at jeg ser Silas sammen med andre børn på sin egen alder. Det var meget interessant.
Han lagde ud med at være meget genert, men så skiftede han som han altid gør, og blev mere aktiv og begyndte at lege.
Der var en enkelt episode, hvor den anden dreng havde noget af Silas' legetøj, som Silas åbenbart villa have. Men Silas måtte finde noget andet, da den anden dreng havde det først.
DET blev Silas ikke glad for, og blev både ked og vred på en gang. Gik ud for sig selv og skreg lidt, og kom tilbage da han var færdig. Så skulle han lige sidde ved mor et par minutter, så var det ok igen.
Ellers syntes jeg de legede meget godt side om side, så det er da ikke sidste gang de to evt. skal lege lidt sammen :)

Pludselig fik jeg en sms fra Silas farmor og farfar. De spurgte om de lige kunne komme forbi, de kom fra en tur over græsen og kørte alligevel lige forbi. Så dem hilste vi lige på en 15 min. før de kørte videre.

Så kom Silas hjem til middagssøv bagefter, og det sagde blob næsten med det samme :)

Far kom tidligere hjem i dag, så vi tog turen til Herning, hvor mor fik lov at komme i genbrug, der faldt hun over disse Lææææækre stoffer:

Hele bunken for kun 65 kr!

Det gjorde det svært for mig at komme i panduro bagefter. I fødselsdagsgave havde manden nemlig givet mig et supergavekort som kunne indløse til den butik jeg ønskede. Det blev panduro da de har en masse syting. (og kortet virker desværre ikke til stof og stil). Men MAND det var svært at vælge, trods en del stod til -70%, syntes jeg stadig det var meget for fx stof, når jeg fik den posefuld for under 100 kr.

Men endte da med at købe disse ting:

 
 
Dette var for halvdelen af gavekortet, så må jeg have det sidste til gode til en anden god gang. :)

Så spiste vi på Cafe fry, Hvor Silas nægtede at sidde stille. Han havde fået smag for rutchebanen knap 50 meter derfra, så han ville derover og rutche hele tiden. Desværre kunne han ikke gøre det selv, da der var trapper i nærheden, og Silas og trapper syntes jeg ikke er en fed ting. Og hvem ved hvilke skumle mennesker der lige kan tage ham under armen mens vi kigger væk :o
Man er vel lidt hønemor :)

Mens vi ventede på maden var jeg lige i fætter BR og købe disse til Silas:
Så slipper vi for at Silas tegner på sig selv, bordet og mor. Må vi lige teste en dag.
De lyder i hvertfald fede nok.

Og så slutter vi lige af med en billede af en træt dreng:

Eller træt og træt.. han larmer stadig inde i sengen :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...