tirsdag den 11. september 2012

Mexicansk gryde

Det var hvad aftensmaden stod på i dag. Endnu en ny ret, som man kan kalde vellykket, og som er meget sund. Dog syntes vi godt der kunne have været lidt færre kikærter i. Man kan også komme kartofler i, men nu syntes vi lige vi ville prøve kikærter, og det passede også lige i potioner til Silas. 
Silas spiste også godt af kikærterne, men han var lidt for meget oppe at køre til at kunne sidde stille og spise, så det blev ikke den største omgang aftensmad for ham.

Den lækre færdige ret. Vi brugte tacosauce med medium stærkhed, den var lige tilpas og brændte slet ikke på tungen (og jeg er meget sart overfor stærke ting). Opskriften finder du HER


Tiden går lidt med det samme herhjemme for tiden. Mine dage går stadig bare med træning og smerter, næste tirsdag skal jeg til lægen og have lavet en varighedserklæring til min chef, så må vi se hvad vi kommer frem til. 

Et lille bonusbillede af min dejlige dreng! Uha, han er slet ikke til at stå for :)

 Endnu en pakke med stof. Skal til at skaffe mig en del velour og fleece, nu hvor det bliver koldere, vil jeg prøve at sy varme jakker, vanter, hatte, bukser og bluser til ham. Fik også en pakke mere i dag indeholdende 4 forskellige farver velour. Så glæder mig til at komme i gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...