søndag den 16. september 2012

Weekendbesøg og to nye ord!

I går viste det sig at blive fuldt hus herhjemme, næsten.

Jeg havde inviteret en veninde på besøg, hun har ikke set Silas siden november, så det var vidst på tide hun kom et smut forbi igen.
Men ikke kun hun dukkede op. Vi fik en opringning, og kl 3 stod også Thomas forældre på vores dørtrin. Så efter Silas havde sovet middagssøvn, var vi nede og købe ind til det store kaffebord, og så blev der ellers hygget med franskbrød og smørstang :)

Silas' farmor og farfar var virkeligt glade for at se Silas, men Silas var mindst lige så glad for at se dem, der gik ikke længe før han fik lokket dem ud af døren på en lille gåtur. :)

Der blev serveret lækre tacos til aftensmad, en god ret for Silas, da han bare kan gufle af det han vil af fyldet.

Min veninde blev til sen aften, og det var bare skønt med en veninde, som man kan snakke om alt med, mellem himmel og jord :)

Silas har også lært to nye ord over weekenden

Han kan godt sige "Hej", men nu har han også lært at sige "Heeej, heeej". Det lyder SÅ sødt :)
Ud over det, så er han også begyndt at sige tak når man giver ham noget. Sådan en høflig dreng :)

 Far og søn en tur udenfor


Min veninde Lena leger med Silas

 

Fyldet er klar til lækre tacos :p~~

Syntes lige jeg ville vise min veninde sammen med Silas gennem tiden. Det er nemlig helt vildt så hurtigt tiden går :)


Fra nov. 10. Silas er kun 1 mrd gammel

Her 5 mrd gammel

9 mrd gammel

1 år gammel

Og nu 22 mrd gammel

Som tiden dog flyver :)

Kram til dig min bedste veninde! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...