søndag den 7. oktober 2012

Madplan

De sidste par uger har vi lavet madplan hver søndag. Så har vi købt ind mandag og fredag, så råvarerne har kunnet holde sig.

Jeg sidder altid søndag aften og bliver sulten ved tanken om det lækre mad vi skal have i løbet af ugen.

Før i tiden brugte vi ikke madplan, så ca 3 gange i ugen, vidste vi simpelthen ikke hvad vi ville have. Så endte med at bestille eller tage noget fra fryseren. Man orkede det simpelthen ikke.
Sådan er det slet ikke længere.
Ved at det er planlagt hvad man vil spise, så har man også lyst til at lave det, og det hele er købt ind til det.

Ude i venstre side, vil jeg smække vores madplan op hver uge, til inspiration til jer der ikke liiige ved hvad i selv skal have at spise. Hver gang vi har en ny opskrift jeg ikke har lavet før, så skriver jeg om den herinde med lækre billeder, og fortæller hvad jeg selv syntes om den. Samt selvfølgeligt et link, hvis i selv skulle få lyst til at lave det.
Denne uge står den på nye retter lørdag og søndag, så glæd jer :)

Her er et lille udpluk af de retter jeg har prøvet de sidste par mrd.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...