tirsdag den 2. oktober 2012

Tilbage igen

Efter en lille uge med sygdom, samt en weekend med firmafest efterfulgt at tømmermænd, er jeg nu tilbage på bloggen. Ugen har været meget præget af, at jeg har haft lidt hjemmeblues, har ikke haft inspiration til at skrive og tage så mange billeder. 

Jeg har fortsat mange smerter, men har fået lavet en folder af min Fys. som jeg skal følge. Der er 8 øvelser som jeg alle skal gå igennem en gang om dagen. Den ene halvdel tager jeg om morgenen, og den anden om aftenen efter Silas er puttet.
Mine mavemuskler er så smadrede bagefter, at der går en times tid før jeg kan løfte noget tungt igen. Men håber da på det virker i længden.


Vi har også rundet lønningsdag, hvilket betyder en ny omgang lommepenge til at købe stof for, så jeg har allerede modtaget de første par pakker :) Over to uger uden nogen som helst pakke, har jeg nærmest stået ved døren og ventet på postbudet kom, så jeg kunne hoppe i favnen på hende... Men sådan er det når man har opbrugt sit stofkvota tidligt på måneden :)

 
 
 

Så har vi også købt tøj til Silas. Et sæt regntøj med foer og støvler med foer. Så er han godt rustet til når vinterkulden kommer :)

 

Nå, må hellere i gang med at lave øvelser før der kommer "de unge mødre" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...