fredag den 18. januar 2013

Silas snakker til kameraet (video)

Silas er blevet helt vild med vores kamera. Han synes det er SÅ sjovt at se sig selv og andre på billederne.
Her til aften prøvede jeg da at filme ham, han smilte hele vejen igennem filmen da han så den bagefter. Han snakkede også til den, og svarede på spørgsmålene i takt med sig selv på videoen :)

Det er også vildt sjovt at se ham se fjernsyn for tiden, han snakker om alt hver der sker. Ser han dyr, siger han hvad de siger, eller siger "mor" og "far", når der kommer en mand eller en dame frem osv.

Han er helt vild med afsnittene af "Little princess", som vi lystigt har set 4 afsnit af i dag på netflix. De varer ca. 11 min. per afsnit, og han sad stille og snakkede og så dem sammen med mig. Det synes jeg er flot :)

Men her er lidt billeder og en video af ham.. min dejlige dreng :D

Skal siges at han har været hjemme fra dagpleje både torsdag og fredag. Det bette pus lå og kastede op HELE natten, natten til torsdag. Torsdag kom der også lidt i løbet af dagen, men i dag var han helt frisk og klar til hygge herhjemme. Men hold da op, de røde kinder om aftenen han havde da han var lille, de er kommet stærkt retur :)

 Silas skulle lige lære at smile først :)

 Vi er der næææsten :)

 Så hjalp det

 
"HEJ HEEEEJ", siger Silas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...