lørdag den 2. februar 2013

2013 Januar goodiebox

Så blev det tid til årets første Goodiebox
Denne box er desværre ikke nær så lækker som de andre jeg har fået. Den er fyldt med cremer, og lidt flere prøver end normalt.
2 af fullsize produkterne var the og en snackbar (begge hvilke jeg ikke spiser/drikker). Snackbaren er ikke med på billedet, da manden allerede har spist den :)

Boxen indeholder:
- Fullsize, Oriflame Ecobeauty Smoothing day (en creme jeg har prøvet før, og som er ganske udemærket), værdi 312 kr
- Fullsize, Decubal Ecological body lotion, værdi 69,95
- Fullsize Yogi tea ginger, værdi 29,95
- Fullsize, naturlig (snackbar), værdi 19,95
- Prøve, John masters organic forming eye gel, fullsize koster 399 kr
- Prøve, Matas naturlig håndcreme, fullsize koster 49,95
- Prøve, Philip Martins body shower juice, fullsize koster 338 kr
- Prøve, Mádara sun flower tinting fluid, fullsize koster 219 kr

En lidt skuffende pakke, dog er den okay, da jeg næsten er færdige med at bruge min creme fra Novembers goodiebox.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...