tirsdag den 19. februar 2013

Lagersalg på Pandurohobby.dk

Jeg lader ikke et godt tilbud gå mig forbi. Panduro hobby har før haft lagersalg, og nu er de så i gang igen. Mange af deres varer ligger i priserne 5 og 10 kr, og ellers opefter. Dvs. man kan få meget for pengene.

Desværre ligger portoen også pænt højt, men det kan stadig betale sig.

Alt samlet på disse billeder, gav jeg 200 kr for. Så det synes jeg selv var et godt køb.
Så var der også lidt pynt til hjemmet, og manden klagede ikke over der pludseligt hang underlige ting i vores vinduer. Jeg synes de pynter lidt.
Mandens første gæt var, at de skulle bruges til at holde fuglene fra at flyve ind i vinduerne.. ja.. det må han da gerne tro er deres funktion, hvis de får lov at blive der ;)

Det kommer måske nok til at se pænere ud når vinduerne bliver vasket. Men det bliver først når der bliver lidt varmere udenfor. :p

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...