tirsdag den 12. februar 2013

Porcupine Meatballs

Nyeste ret på menuen er denne meatball ret.
Den virker meget ligetil at lave, men man skal VIRKELIGT passe på, hvor meget væske man kommer i disse kødboller. Lidt for meget væske, og man ender med de kødboller jeg endte ud med.
De gik simpelthen fra hinanden.
Der er meget synd, fordi ideen i sig selv synes jeg er meget god. 
De trænger også til en ORDENTLIG opfriskning af krydderier, de smagte simpelthen ikke af særligt meget.
Ud over det, så kogte tomatsuppen for meget ud på den tid de skulle have, så nogle af kødbollerne endte med at blive mere tørre end andre. Stod det til mig, skulle de alle have en saftig smag af tomatsuppe, så de skulle nok have kogt 5 min. mindre.
Er ikke helt sikker på om det er en keeper eller ej. Jeg holder på, at en opskrift der skal have for mange ændringer, ikke er til at beholde, så er det ikke opskriften i sig selv man laver, og så kan man lige så godt finde en der er tættere på.

Denne opskrift får 3 ud af 5 stjerner fordi den har potentiale, og det kunne fint spises.

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...