tirsdag den 9. april 2013

Loppefund

Efter at have været til genoptræning i dag for første gang, som gik ganske udemærket, (kun en meget øm ryg og skuldre), tog jeg en tur rundt til byens 3 genbrugsbutikker.

Jeg er i gang med mit næste syprojekt til Silas (næsten færdig), men manglede en lynlås der målte 35 cm. Den skal også være delbar, så den var ikke sådan liiige at drive op. De fleste måle mellem 15-25cm eller over 50 cm. 
Så endte med at købe en kæmpe sjat lynlåse i lækre farver til en anden god gang. Viste sig senere, at jeg bare måtte forkorte en af de lynlåse jeg havde i forvejen, og lader til det virker :)

Ud over lynlåse, faldt jeg også over den sødeste ungpige kjole. Ikke en type print jeg normalt ville gå med, men af hvad jeg kan se, er den faktisk ret lækker til mig. Så den kunne jeg ikke lige stå for :)

Ud over det, var jeg så heldig at falde over en ting der faldt mig lige i øjnene da jeg så den. Troede først det var et spil, da den lå sammen med spillene. Dog viste det sig i stedet at være en sandwichformer.
Sådan en børn kan være med til. Så trykker man sandwich ud i forskellige skønne former, så maden er sjovere at spise og se på.

Det var det første Silas fik øje på da han trådte ind af døren. Havde nemlig tingene, ny vaskede, stående på bordet, så vi skulle da lige prøve den sammen.
Silas valgte at det skulle være et hjerte, og han endte med at spise rup og stup efter noget tid, da han var færdig med at lege med alle formene :)
Hvad bedre var, jeg gav kun 20 kr for den, og den er helt intakt som ny. 
Det er derfor jeg elsker at tage på genbrug! Når man falder over sådan et fund :)

 Loppefund

 En masse fine lynlåse til billige penge :)

 Den fine kjole



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...