lørdag den 18. maj 2013

Classic and simple meat lasagna

Vi forsøgte os endnu engang med en lasagne. Vi skal simpelthen finde den gode lasagne som vi gerne vil kunne erstatte fx. knorrs med, da jeg godt kan lide at vide hvad der er i min mad.

Jeg erstattede hytteost med ricottaost. Vi er ikke så vilde med hytteost, alle de gange vi har brugt det i en pastaret, har det ikke været en ret vi kunne lide. Hvor i mod det var det modsatte med ricottaost.

Denne lasagne var ganske udemærket, men stadig ikke den, hvor man tænker "MUMS, den var bedre end den jeg smagte på en café forleden". Det er sådan en jeg gerne vil støde på :)

Calories: 668 pr. pers.

Den får 3 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...