søndag den 19. maj 2013

Pinseweekend i sommerens tegn

Så skal jeg da love for at varmen kom til Danmark. Sikke et skønt vejr det har været hele weekenden, og vi har alle tre nydt det i fulde drag.

En weekend i lang tid, hvor vi alle var klar til at hygge fra morgen til aften.
Den stod på både gåture, svømmehal, græsslåning, bagning, spil og lege med modellervoks.

Synes virkeligt jeg har været der bedre for min søn end de sidste par uger, på trods af jeg stadig har smerter. Men med min gode mand ved min side, får jeg tiltrængte pauser så jeg kan stresse ned over de smerter jeg render med.

Silas har været super dejlig. Han er begyndt at holde sig vågen til kl 21, så vi har hygget lidt længere om aftenerne end normalt. Det har så også resulteret i, at han er faldet hurtigere i søvn.

I går aftes var han så smadret, at da manden gik ind for at tjekke til ham, kunne han ikke finde ham i sengen. Han mærkede noget ved sin fod han var ved at træde på, og det viste sig at være Silas. Han var simpelthen kravlet ud af sengen og faldet i søvn på gulvet. Da han ville ligge Silas op i sengen, strittede han i mod ved at sige "Nej! Ned! Ik soooove", i en stor døs. Da han blev lagt i sengen og puttet, sov han ind med et stille "Sooooove!". :)

I dag er også første gang at vi har sprunget middagsluren over, han kan slet ikke finde til ro efter vi har været i svømmehal. Han har været lettere irritabel siden aftensmad, men ikke noget alarmerende.
Nu er han blevet puttet tidligere, kl 19:40, så må vi se om han falder om. Eller om han, trods ingen middagssøvn, stadig kan trække den til kl 21.

I svømmehalen var han mere modig end nogensinde før. Han tog en rutsjetur med farmand i den mellem rutsjebane, men ikke nok med det, i andet forsøg tog han også den store med far.
Det gik fint, lige indtil den gik ind i en tunnel, så var det ikke så sjovt, men det var stadigvæk en oplevelse.
Så må vi se om han er modig til en tur mere næste gang :)

 Der bliver slået græs, og Silas efterligner ALT far gør

 
 Og det vil sige ALT...

 ALT! :)

 Misty ved også hvordan man slapper den på en weekend

 Der bliver bagt foccacia med denne opskrift, dog tilsat hvedeklid for ekstra fibre (godt for min mave)

 
 To dejlige drenge her til morgen

 To frække drenge :)

 
 Købt i Kvickly, før ca 250kr, nedsat til 50 kr :)

 
 Far og mor leger også med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...