torsdag den 9. maj 2013

Seneste nye retter

Det er ved at være lidt tid siden, at jeg har opdateret med en ny ret herinde.
Men med manden på messe, har vi måtte holde os til det vi kendte, og lave lidt om i madplanen.

Det er lykkes mig at få lavet to nye retter:

 Aussie chicken

Shepherd's Pie VI

Desværre for dem begge, var de ikke noget at ringe hjem og fortælle om.

Jeg er ellers vild med Sheperd's pie, men denne var simeplthen for kedelig. Så jeg må kigge videre efter den gode opskrift :)

Mht til Aussie chicken, så smagte den alt for meget at sennep, trods vi bruge djion som andre havde anbefalet. Manden synes også det begyndte at vamle efter noget tid.

Så Aussie chicken får 2 stjerner 
og Sheperd's pie VI får 3 stjerner.

De kommer dog ikke ind på min "madopskrifter" side, da jeg har bestemt mig for kun at gemme dem derinde som vi kan lide samtidig med at de får 3 stjerner eller derover.

Men opskrifterne finder i her: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...