tirsdag den 28. maj 2013

Skinkeruller med rosmarin

Dette er en opskrift vi har haft i vores opskriftssamling et stykke tid og brugt mange gange.

Det er faktisk en af dem som gjorde, at manden begyndte at spise svinekød.
Jeg ELSKER den sovs der kommer ud af det i sidste ende. Men man skal passe på, at skinkeruller ikke får for meget, de kan meget let blive knas tørre. Er lige før jeg ville sige at 30 min er for meget, især da den får en tur på panden først.

Seranoskinken giver den en luksuriøs smag, og jeg laver kartoffelbådene med skræl og masser af timian, salt og peber, og i ovn.

Rosmarinen bruger vi tørret, det virker fint.

Bare ærgerlig skinkeschnitzler er begyndt at blive så dyre. 3 stykker koster 60 kr Kvickly. 60 kr!!

Så er det om at købe dem og fryse dem ned når de er på tilbud.

Men jeg vil give denne ret 5 ud af 5 stjerner, det er bare en keeper herhjemme :)

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...