onsdag den 28. august 2013

Kreation 19# Frugtpose til børnehaven

Efter Silas er begyndt i børnehave, er det ved at blive lidt dyrt, at sende frugt afsted dagligt med en ny frysepose. Så i dag satte jeg mig ned, og brugte 1½ time på at lave denne.
Det er første gang jeg bruger strygestof, men er pænt tilfreds med hvordan det endte.

Brugte anoraksnor i løbegangen, da den gerne skulle kunne holde til en masse hiv og træk, fra en bette knægt på 3 år.
Ellers er posen lavet af tynd bomuld med traktorprint. Er sikker på der er ingen  børnehave der har en i lige netop dette stof, og skulle der være det, så står der "Silas" på posen med forskellige farver strygestof :)

Det var først et stykke tid efter jeg var færdig med posen, at jeg tænkte det var dumt jeg havde sat en flodhest på, Silas er jo i børnehaven en "lærke", så ville da have været smart hvis det var sådan en.
Men hvis man nu ser riiiiigtigt godt efter, og bruger sin fantasi, kunne denne flodhest så ikke gå for at bare være en meget fed lærke? Det synes jeg godt den kan!

Nu kan Silas i hvert fald bringe sit frugt til børnehave hver dag som en VIP :)

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...