mandag den 26. august 2013

Silas i børnehave

Så er ferien slut, og manden er tilbage på arbejde. Jeg blev raskmeldt i starten af måneden, og er nu jobsøgende.
Har snart gået byen tom for steder jeg kan afleverer ansøgninger, og håbe på en opringning så jeg kan komme ud og yde det bedste jeg kan :)
Dog er jeg stadig i genoptræning, og de sidste par dage har smerterne været pænt på retur, men jeg holder ud på bedste vis alligevel.

Det er så skønt at hente Silas i børnehaven, hver gang man kommer til det 20.000 kvm store børnehaveområde, kan man nærmest slet ikke gætte sig til hvor Silas er henne. I dag var han helt nede i den anden ende, hvor de har en gård og geder. Der legede han i sandkasse med en masse andre børn.
Det bedste af det er, at Silas slet ikke har travlt med at komme hjem. Jeg synes det er mega hyggeligt at se ham være omkring de andre børn og lege, og se ham være faldet SÅ godt til i sine omgivelser.
Pædagogerne har også sluppet deres blik fra ham for længst, det går bare rigtigt godt siger de.

Men fordi Silas ikke havde travlt med at komme hjem, tænkte jeg, at jeg lige ville tage nogle billeder af ham i sine børnehaveomgivelser. Det er jo der han skal tilbringe de næste 3 år :)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...