søndag den 8. september 2013

Fælles fødselsdag

Årets fællesfødselsdag for Thomas og jeg blev holdt i går. Samlet var vi flere end nogensinde før. 18 i alt med børn, og vi begynder at mærke at 89kvm ikke er voldsomt meget til så mange gæster. 
Håber snart det er muligt for os at flytte i noget større, så vi kan boltre os lidt mere :)
Heldigvis var vores naboer så søde at de ville låne os et bord ekstra + stole, så vi kunne være her allesammen. Til gengæld fik de noget af dagens kager :)

Dagen forløb rigtigt godt, og jeg var mindre stresset end de andre år, nok fordi jeg ikke stod i køkkenet op til gæsternes ankomst. Hindbærsnitterne var bagt få dage forinden, og havde nået deres bedste smag i går. Bollerne var bagt, chokoladekagen var reddet så godt jeg kunne, og lagkagen var færdigbragt af manden. :P

Jeg takker hele familien for en dejlig dag! Vi nød det allesammen, og var rigtigt godt at se jer igen :)
Ærgerlig nok, fik jeg ikke billeder af jer allesammen, men her er de bedste fra dagen.

 Silas venter spændt på at gæsterne ankommer

 Bordet er dækket og klar

 Silas leger med Alexander, som han har GLÆDET sig til at se hele dagen

 Der bliver leget med de små pus 

 Farfar spiller bold med Silas

 Farmor og Alexander leger med

 
 
 Caroline nyder også det gode vejr

 Oldemor hjælper Silas med puslespil

Farfar og Maddox hygger sig også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...