mandag den 2. september 2013

Mor og søn hygge, med masser af mad :p

Thomas' ferie er slut, og den første uge blev ret hektisk. Dvs. lange arbejdsdage.
Det betød at Silas og jeg måtte spise aftensmad selv nogle dage, men det var hyggeligt nok. Selvom Silas spurgte efter sin far, så synes han nu ellers godt, at nu hvor far var væk, så kunne han godt tage fars plads i huset. 
Siddepladsen ved spisebordet blev i hvert fald hurtigt overtaget :)

 En af dagene stod det på pølsebrød. Jeg havde pænt mange smerter, så kunne ikke overskue at stå for længe i køkkenet. Så jeg tog pølser og dej op af fryseren og bagte de lækre pølsebrød i ovn på 15 min.
Er lidt sjovt at se Silas sidde på Thomas plads, han bliver så stor :)

 
 
 En anden dag stod den på pita. Silas elsker rejer, og så kunne han også passende få de sidste pølser jeg havde taget op at fryseren.

 "Jeg er stor nok til at fylde min egen pita!"

 
 Silas er også ved at lære sig selv at blive DJ. Han har fået to tomme cd'er, og så sidder han ellers og "Spiller musik", som han selv siger. Især til denne sang bliver der spillet.

 
 
 Han har været forkølet de sidste par dage, og haft ondt i halsen. Så igår mens Thomas og jeg fik pasta, fik Silas en STOR potion kartoffelmos, det elsker han :)

Lige et bonusbillede af Silas med sin frugtpose :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...