onsdag den 11. december 2013

Pasta med skinke kødsovs

En lækker børnevenlig pastaret, som tager under 30 min at bikse sammen.
Den kræver ikke særligt mange ingredienser, dog lavede jeg få ændringer. Jeg brugte rød peberfrugt i stedet for gul, og så tilsatte jeg paprika så der om lidt mere smag i. Jeg kogte den også i op til 15 min, så den blev kogt godt igennem.
Jeg tror denne ret vil blive super godt med lidt stegt bacontern og/eller pølser. MUMS!

 Løg, steges med skinketern i noget olie noget minutter. Så tilsættes peberfrugten.

 Hakkede tomater og fløde kommes i, og det koges godt igennem (her tilsatte jeg også paprika sammen med salt og peber).

 Frisk pasta koges i letsaltet vand

Serveret på under 30 min, klar til at spise :)

Næste gang kommer jeg bacontern i og måske pølser, så kan denne godt komme op på 4 ud af 5 stjerner :)

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...