onsdag den 12. marts 2014

Tilbage efter sygdom

Puha.. synes der har været SÅ meget sygdom som start på dette år.
Denne gang blev jeg ikke ramt af feber som sidst, i stedet endte jeg med den første rigtige halsbetændelse jeg kan huske.. føj for den! Vi var på lægevagten søndag, da jeg havde så ondt jeg knap kunne synke, og Silas var i bedring men næsen fra stadig helt tilstoppet efter en uge, han sov også skidt om natten.
Vi testede begge positiv for halsbetændelse, og skulle begge have penicillin. Tror det er første gang jeg har fået det, og da jeg begyndte at blive svimmel, meget utilpas og kastede op ca 1 gang i timen, troede jeg endda at jeg var allergisk over for det.
Kastede op fra kl 16-22, og var vildt smadret, men kunne ikke sove. Mine mandler var så hævede, at de konstant udløste en gagreflex i min hals, har aldrig oplevet noget så torturagtigt før. Var seriøst ved at tude!
Dagen efter havde jeg det heldigvis lidt bedre, og fortsatte med at tage min penicillin, ingen opkast derefter og har intet været siden, så det var nok bare dårlig timing.
Silas er også kommer tilbage i børnehave i går, først gang på 1½ uge, det kan man mærke på ham at han har haft brug for. Han fortæller glædeligt hvor sjovt han har haft det.
I dag var hele hans stue i hallen hvor Silas går til gymnastik (var dog sidste dag i mandags), og de kørte i bus derned, så det var stort :)

Her er lidt billeder og video for at summere op for den tabte tid de sidste par dage. Man kommer hurtigt bagefter :)

)
Silas har fået sin egen rigtige legetøjsguitar med lyd. Og han spiller på den HVER dag :)

 
 
 
 
Og der bliver også sunget :)

 Så var der dansk MGP på TV i weekenden, og det var Silas helt vild med at se :)

Han er lidt rød efter alt det pudsen næse :/

Vi glæder os til næste weekend hvor der kommer børnenes MGP, og så ellers til Europæisk MGP om 2 mrd :)

)
Min klump af en søn :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...