søndag den 27. april 2014

På besøg hos oldemor og oldefar

Hvor onkel Ole og morfar joinede os.
En super hyggelig dag med utroligt godt vejr. Selvom det stadig er april, var det som en sommerdag i juli måned.
Havde som altid kameraet med, hvor jeg fik taget billeder fra den by hvor jeg var vokset op. Er utroligt nostalgisk, også selvom byen har ændret sig meget siden jeg flyttede derfra for lidt over 10 år siden.

Er dejligt at kunne vise sin søn rundt og fortælle om hvor man selv var vokset op. Også selvom han var mest interesseret i legepladsen, og at styrte afsted på sin motorcykel :)

Så var det også en bonus for Silas at blive forkælet af oldeforældre, onkel og morfar. Det er helt sikkert en dag han vil kunne huske.

 Skolen jeg gik på fra Bh.klasse til 10. klasse

 De små klassers legeplads, som er ændret en hel del siden jeg var der

 
 Morfor og Onkel Ole slapper den i skyggen

 Onkel og far hjælper Silas med at rutsje

 Silas tør ikke, så onkel må komme til undsætning


 
 
 Efter et par gange mere, turde Silas godt selv :)

 

 Der tegnes i sandet

 
 

 Min gamle børnehave

 Det er sjovt at spille Ipad med onkel

 Samt lege med oldefar

 Morfar er heller ikke værst at lege med 

 Der bliver kigget samlekort fra Bilka

 Far og oldemor kigger med

 Silas får lov at låne oldefars elskede campingvogn


Til sidst en lille video fra legepladsen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...